شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۰:۰۲:۰۸

تاسیس هنرستان‌ها و پژوهش‌سراهای دریایی

باشگاه خبری فراساحل: دبیر ستاد توسعه صنایع دانش بنیان دریایی و دریانوردی معاونت علمی از تأسیس هنرستان‌ها و پژوهش‌سراهای دریایی در کنار استان‌های ساحلی با همکاری مستمر آموزش و پرورش خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سعید سیف دبیر ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان دریایی و دریانوردی اظهار کرد: در حال تأسیس کردن هنرستان‌های دریایی، پژوهش‌سراهای دریایی در استان‌های ساحلی هستیم تا کمک کنیم این دانش‌آموزان بتوانند در حوزه دریا فعالیت‌های علمی انجام بدهند و همچنین پروژه‌هایی را نیز ارائه بدهند. وی در ادامه تأکید کرد: از این رو فعالیت‌های مشترک میان ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان دریایی و دریانوردی و آموزش و پرورش گسترش می‌یابد.


سیف با اشاره به توسعه صنعت دریایی کشور تصریح کرد: توسعه صنعت دریایی کشور که یک صنعت پویا به شمار می‌رود و نیازمند مدیریت زنجیره‌ای با برنامه‌های مشخص میان نهادهای مسئول نظیر آموزش و پرورش هستیم تا تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها در زمینه این صنعت سهمی داشته باشند. وی در خصوص برگزاری باشکوه‌تر جشنواره دانش‌آموزی در سال آینده خاطرنشان کرد: این جشنواره با کمک و آموزی و پرورش به صورت بسیار باشکوه در سطح کشور برگزار می‌شود و هماهنگی‌های لازم برای توسعه روش‌های همکاری در مواردی مانند تجهیز کتابخانه‌ها و آزمایشگاه‌های دانش‌آموزی، بحث تدوین کتب درسی صورت گرفته است. دبیر ستاد توسعه صنایع دانش بنیان دریایی و دریانوردی معاونت علمی عنوان کرد: نیازمند فرصتی برای آشنایی مردم با دریا از طریق گسترش فعالیت‌های علمی و پژوهشی بودیم که این فرصت در اختیار ما قرار گرفت. وی با اشاره به برگزاری سمینارها عنوان کرد: بیشترین برنامه ما امسال در واقع برگزاری المپیاد و اعطای جوایز به برگزیدگان است و به مرور برنامه‌های مفصل و سمینار خواهیم داشت.



  کد خبر : 775
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :